Bestyrelsen
Frivilligcenter Middelfart er organiseret som en forening. Den oprindelige forening blev stiftet den 25.11.2009.
Det overordnede formål for foreningen er at skabe de bedst mulige rammer for frivilligt socialt arbejde i Middelfart Kommune. Frivilligcentret ledes af en bestyrelse, som udelukkende består af frivillige ulønnede medlemmer. Bestyrelsen vælges af Frivilligcentrets medlemmer på generalforsamlingen, der holdes hvert år inden udgangen af marts måned.
Formanden vælges på generalforsamlingen for 2 år, og hvert år er 2 medlemmer på valg. 1 eksternt bestyrelsesmedlemmer vælges for en 2 årig periode og 1 bestyrelsesmedlem udpeges af Middelfart Byråd for en 4 årig periode. Suppleanterne vælges for 1 år.
Bestyrelsesmedlemmerne
Bestyrelsens sammensætning efter generalforsamlingen 30.03.2022:

Gitte R. R. Nielsen
Formand
40 37 21 90
Valgt til: marts 2025

Inge Lodberg
64 41 22 79
Valgt til: marts 2024

Ulla Sørensen
Behrendtsvej 27, 2. th.
5500 Middelfart

Bjarne Havshøj
Næstformand
93 20 44 44
Valgt til marts 2024

Kell Nielsen
61 79 35 09
Valgt til marts 2025
Forretningsordenen
Bestyrelsesmøderne og mødekalenderen:
Bestyrelsens møder er ikke offentlige. Møderne holdes i mødelokale 1 i Frivilligcentret og varigheden er max. 2 timer.
Punkter, der skal optages på dagsordenen, skal være indsendt til Frivilligcentret eller til formanden senest 10 dage før mødes afholdelse.
Mødekalenderen fastlægges for et år ad gangen
Mødeplan 1. halvår 2022
Torsdag den 27. januar - kl. 16.00
Torsdag den 24. februar - kl. 16.00
Onsdag den 30. marts - konstituerende møde efter generalforsamlingen
Torsdag den 12. maj kl. 16.00
Torsdag den 30. juni - kl. 16.00 (Sommerafslutning)
Mødeplan 2. halvår 2022
Torsdag den 1. september kl. 16.00
Torsdag den 27. oktober kl. 16.00
Torsdag den 24. november kl. 16.00
Julefrokost den 14. december kl. 16 (ud-af-huset)
Generalforsamling
Tirsdag den 21. marts 2022 kl. 19.00, Rådhuset i Middelfart