Skip to main content

Bestyrelsen


Frivilligcenter Middelfart er organiseret som en forening. Den oprindelige forening blev stiftet den 25.11.2009.

Det overordnede formål for foreningen er at skabe de bedst mulige rammer for frivilligt socialt arbejde i Middelfart Kommune. Frivilligcentret ledes af en bestyrelse, som udelukkende består af frivillige ulønnede medlemmer. Bestyrelsen vælges af Frivilligcentrets medlemmer på generalforsamlingen, der holdes hvert år inden udgangen af marts måned.

Formanden vælges på generalforsamlingen for 2 år, og hvert år er 2 medlemmer på valg. 1 eksternt bestyrelsesmedlemmer vælges for en 2 årig periode og 1 bestyrelsesmedlem udpeges af Middelfart Byråd for en 4 årig periode. Suppleanterne vælges for 1 år.

Bestyrelsesmedlemmerne
Bestyrelsens sammensætning efter generalforsamlingen 30.03.2022:

Gitte R. R. Nielsen

Dansk Handicap Forbund Lillebælt

Formand
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
40 37 21 90
Valgt til: marts 2025

Inge Lodberg

Aktivitetsrådet Fænøsund Plejehjem

Lisbeth Troest

Røde Kors Middelfart

Kasserer
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
75 65 55 89
28 70 24 23
Valgt til: marts 2025

Ulla Sørensen

Middelfart Byråd

Behrendtsvej 27, 2. th.
5500 Middelfart
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. 

Bjarne Havshøj

Diabetesforeningen

Næstformand

Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

93 20 44 44

Valgt til marts 2026

Kell Nielsen

Ældre Sagen

Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

61 79 35 09

Valgt til marts 2025

Peter Storm

Dansk Flygtningehjælp

Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Valgt til marts 2025

Austeja Anuzyte.

Red Barnet

Suppelant

Valgt til marts 2025

Forretningsordenen

Bestyrelsesmøderne og mødekalenderen:

Bestyrelsens møder er ikke offentlige. Møderne holdes i mødelokale 1 i Frivilligcentret og varigheden er max. 2 timer.

Punkter, der skal optages på dagsordenen, skal være indsendt til Frivilligcentret eller til formanden senest 10 dage før mødes afholdelse.

Mødekalenderen fastlægges for et år ad gangen